Sponsoren

Heeft U als Ridderkerkse ondernemer wel eens gedacht aan het ondersteunen van de Wereldwinkel Ridderkerk?

Steeds meer bedrijven in Nederland hebben in hun doelstelling staan dat ze naast een gezond en duurzaam financieel-economische onderneming willen zijn, ook maatschappelijk verantwoord willen ondernemen (MVO).

Wereldwinkel Ridderkerk prijst zich gelukkig met het feit dat een aantal Ridderkerkse ondernemingen en instellingen (o.a. kerken) al spontaan Wereldwinkel Ridderkerk hebben gekozen om uiting te geven aan hun maatschappelijke betrokkenheid op wereldschaal.

Deze bedrijven/stichtingen/instellingen zijn:

• Stichting Fonobori

• De Levensbron

• De Johannes Stichting

• Rabobank

• Van der Valk Hotel Ridderkerk

Ze helpen de Wereldwinkel in de vorm van een financiële bijdrage of via steun in het leveren van goederen of diensten.

Verder zijn er steeds meer bedrijven en organisaties die als klant goederen en diensten betrekken van de Wereldwinkel Ridderkerk, via het betrekken van Fairtrade koffie of thee en andere producten of het door vrijwilligers kosteloos laten verzorgen van op maat gemaakte kerstpakketten en relatiegeschenken.

Wij kunnen heel goed sponsoren en/of klanten gebruiken. Als u op wat voor manier dan ook iets voor de Wereldwinkel zou kunnen en willen betekenen, neemt u dan contact op met Truus Luijendijk, tel.nr: 06-41229636 of info@wereldwinkelridderkerk.nl